Претражи овај блог

петак, 2. децембар 2011.

"Country Fried Cess"

Izgleda da sam se opasno ulenjio! O.K., priznajem, jesam. Mada, nije samo to razlog nešto proređenijih postova, ali ne bih sada da se pravdam. Ako niste primetili, družimo se već dve godine, tojest, toliko sam do sad posvetio vremena predstavljajući vam, nadam se, zanimljiva rap izdanja.
Govorio sam već da nikad nisam bio preveliki fan južnjačkog zvuka, ali ipak su se mađu mojim postovima nalazile i grupe iz tog podneblja. Danas odlazimo u Kentucky i družimo se sa grupom Nappy Roots. Grupa je nedavno objavila svoj novi album "Nappy Dot Org", a mi ćemo se danas podsetiti njihovih muzičkih početaka, s' tim da nećemo govoriti o veoma dobrom albumu "Watermelon, Chicken & Gritz" iz 2002. koji im je obezbedio široku slušalačku bazu, već o njihovom nezavisnom projektu "Country Fried Cess" objavljenom tri godine ranije. Inače, Nappy Roots čine Fish Scales, Skinny DeVille, B. Stille, Ron Clutch i Big V, dok je nešto ranije grupu napustio R. Prophet. Što se samog albuma "Country Fried Cess" tiče, karakteriše ga veoma spor ritam i tematika crnog juga, nešto u fazonu "što južnije, to tužnije". Ukratko, možete, ali i ne morate, preslušati ovo izdanje, a ako se odlučite to da uradite, najbolje je da počnete sa numerama "16 Bars", "Country Roads""Smokin & Drinkin".


Nappy Roots - "Country Fried Cess"

Нема коментара:

Постави коментар