Претражи овај блог

среда, 30. децембар 2009.

Piraterija? IFPI kaže DA!


Pa prijatelji, izgleda da neki ne dele moje mišljenje što se autorskih prava tiče. Juče mi je stiglo obaveštenje od Google-a da sam povredio nečija autorska prava, verovatno nekih glavonja iz neke izdavačke kuće pa su mi zbog toga blokirali post pod nazivom "Rap Rock" objavljen pod oznakom "Soundtrack" gde je reč bila o soundtrack-u za film "Judgement Night". Neću se žaliti na njihovu odluku iako mi je ostavljeno pravo žalbe (licemeri, od 96 postova samo je jedan "za sada" problematičan). Ko nije uspeo da skine album sa ovog bloga, verujem da će ga, ako ga to zanima, veoma lako naći na bilo kom drugom mestu na netu. Ovo je dopis IFPI-a Google-u od 24.12.2009. godine sa prijavom blogova za koje se sumnja da neautorizovano objavljuju muziku. Između ostalih na spisku (po abecednom redu) se našao i "Keep It Real" pogledaj obaveštenje. Izgleda da mnogi prate moj rad. Ponosan sam na to.

NAPOMENA ZA GLUPE (IFPI): "Internet je pun linkova za direktno skidanje, uopšte, pa svega što postoji na internetu. "Keep It Real" nije host nijednom fajlu objavljenom kao download link na postovima, oni se nalaze kod drugih file host provajdera. Moja misija je Hip Hop edukacija, Google neka radi ono što mora, a ako mi bude potreban advokat, tu je Džoni".

P.S. Poziv svima koji žele da podrže ovo što radim da se prijave na "Prati". Hvala.

Нема коментара:

Постави коментар