Претражи овај блог

недеља, 27. децембар 2009.

Time Out

Poštovani čitaoci,
pošto se približio kraj godine a ostalo je toliko toga da se uradi, ne znam koliko ću baš biti u mogućnosti da postavljam nove postove (biću poslovno van Beograda), a verujte mi toliko toga imam na umu. Uvek kada mi nešto od ovih starih stvari padne na pamet, pa onda pokusam to da pronađem među gomilom muzike i ponovo preslušam, često se desi da me neke stvari prosto vrate u vreme osnovne i srednje škole ili u neko vreme kada sam to po prvi put slušao, i onda tako "blejim" satima sećajući se "starih dana". Eto, prosto tako...
Da skratim. Započeo sam nešto što bih lično voleo da potraje i dalje. Drago mi je da su ljudi koje poznajem, a i oni koje ne poznajem prepoznali i cene uloženi trud sa moje strane. Zato bih hteo da se zahvalim svima na pruženoj podršci.
Ovom prilikom pozvao bih sve vas, da svojim komentarima, idejama i kritikama doprinesete da ovaj blog bude još bolji. Takođe, prijavite se na "Prati" a pozovite i sve kojima ovo što radim može biti interesantno, jer to će jednostavno doprineti da "Keep It Real" postane relevantniji što se Hip Hop kulture tiče.
S poštovanjem, vaš
E-One

Нема коментара:

Постави коментар