Претражи овај блог

субота, 13. март 2010.

"Tri Boje Plavo"

Jedan od mojih omiljenih likova iz "novije generacije" underground MC-jeva potpisao je ugovor sa velikom izdavačkom kućom. Da li će njegova muzika ostati ista, ostaje nam da vidimo. On dolazi iz Los Angeles-a za koji kaže da je njegova scena sjajna za umetničko stvaralaštvo, a cilj mu je da L.A. vrati na mesto koje mu pripada.

Za one koji ne znaju, reci nam ukratko ko je Blu.

Blu je MC i umetnik iz Los Angeles-a koji voli Boga i žene. Objavio je tri albuma za godinu dana i tenutno radi na novom albumu za Sire/Warner Brothers.

Gde si sada, i čime se trenutno baviš?

Trenutno snimam svoj solo debi za Sire/Warner Brothers kojim sam dosta zadovoljan i za koji se nadam da ću završiti do kraja leta.

Šta je sa glasinama da je Suge Knight-ov Death Row bio zainteresovan da vam ponudi ugovor?

To je bilo davno. Više ne razmišljam o tome. Bila je to interesantna situacija ali sam to odavno prevazišao i nastavio dalje.

Šta je stajalo iza odluke da pređeš iz Sound In Color u Sire Records koja je podružnica velike izdavačke kuće Warner Brothers?

Sire/Warner su mi omogućili da napravim veći projekat od bilo koje nezavisne izdavačke kuće. Stvari za sada izgledaju sjajno i uzbuđen sam jer stvaram novu muziku.

Tvoja tri prethodna albuma su praktično "udruženi poduhvati" bilo tebe ili nekog od producenata ili tebe i nekog od MC-jeva. Šta te je potaklo na saradnju?

Svaki od producenata sa kojima sam sarađivao ima svoj specifičan zvuk koji mi je odgovarao u to vreme, bilo da je u pitanju Exile, Ta'raach ili Mainframe. Svaki od njih je doneo nešto jedinstveno sa muzikom koji sam "osetio" u datom trenutku. Na taj način smo u potpunosti uradili albume zajedno.

Čini se da ponovo vlada interesovanje za repere iz Los Angeles-a, čak iako neki od njih ne gaje tipičan zvuk zapadne obale. Šta misliš o tome?

Nisu u pitanju samo reperi. L.A. ima veoma kreativnu muzičku scenu. Neki od umetnika kao što su J Davey, Flying Lotus, SA-RA i drugi pomerili su žanr iznad Hip Hop-a, tako da nisu samo reperi u centru pažnje. Los Angeles-ka scena je sjajna za umetničko stvaralaštvo i planiramo da vratimo L.A. na mapu.

Prošao si put od nepoznatog izvođača, preko nezavisnih izdanja do potpisivanja ugovora sa velikim izdavačem. Kako doživljavaš muzičku industriju?

Industrija je povremeno veoma teška ali to je deo posla. Ipak, ako ste okruženi dobrim ljudima i ljudima kojima verujete sve će biti uredu.

Tokom godina, čini se da se rezvila posebno jaka uzajamna veza između Detroit-a i L.A.-ja koja nastavlja da jača. Tome u prilog ide i tvoja saradnja sa Ta'Raach-om. Otkud ta veza između dva grada?

Mislim da to ima dosta veze da Dilla-om, koji se preselio u L.A. i koji ga je voleo. Iz tog razloga mnogi momci iz Detroit-a su došli u L.A. uključujući i Ta'Raach-a. Jednostavno, postoji ta uzajamna ljubav između dva grada.

Tvoj mixtape "Her Favorite Colo(u)r" stavlja fokus na žene i odnose među polovima kao i tvoja pozitivna i negativna iskustva sa ženama. Možeš li nam nakon svega otkriti "žensku tajnu"?

Ha, ha,... I ja to pokušavam da shvatim.

Koliko sam shvatio ovaj mix tape si u potpunosti ti producirao. Kako je tekao taj proces i da li u budućnosto možemo očekivati više tvoje produkcije?

Da, sve matrice, osim jedne koju je producirao Exile sam uradio sam. Već godinu dana bavim se stvaranjem muzike i to radim svakodnevno. Za mene je to zabava i nešto što ću se truditi da razvijem u narednim godinama. Planiram da jednog dana produciram sam ceo album ali "živi bili pa videli".

Šta je to što potstiče tvoje stvaralaštvo?

Vino, vutra i žene.

Da li te više inspirišu "teška vremena" ili kada je sve O.K?

Svaka situacija ima svoje dobre i loše strane. Trudim se da uvek ostanem pozitivan i da u svom radu izvučem najbolje iz njih.

Na tvom MySpace profilu piše "u prošlom životu sam bio slikar". Da li si uspeo da zaviriš u neki od tih mogućih prethodnih života?

Ne, ali verujem u to.

Intervju vodio: P.J. Smith
Tekst originala: Acclaim Magazine
Priredio: E-one
....................................................................................................................................................................


Blu - "Her Favorite Colo(u)r"

PREUZMI

Нема коментара:

Постави коментар