Претражи овај блог

уторак, 4. мај 2010.

Jel' neko čit'o?

Već sam vam govorio o počecima ovog bloga, odnosno, onome što je inspirisalo njegov nastanak, a to je bilo "štampano" izdanje fanzina "Keep It Real". Obećao sam da ću isti upload-ovati ako uspem da ga pronađem. Na kraju se ispostavilo da ga ja kao autor, na žalost, ne posedujem (stidim se), ali mi se skoro javio moj dobar drugar i evo šta mi je stiglo kao MMS:

E, eto tako je izgledala naslovna strana prvog broja fanzina "Keep It Real". Kao što vidite, datum je februar 1997. godine. Uskoro očekujte i upload, tako da ćete moći, naravno koga to uopšte bude zanimalo, da preuzmete kompletno izdanje.
Inače, ja sam u velikoj meri zaboravio sadržaj ovoga broja, tako da mi je ova slika malo osvežila sećanje na to vreme i celo cimanje oko pisanja, sečenja, kopiranja, koričenja, distribucije itd...
Da ne dužim, čim budem u prilici okačiću 'zine na net, "so stay tuned"...

Нема коментара:

Постави коментар