Претражи овај блог

среда, 12. мај 2010.

Interview With Fashawn

Fashawn-a sam vam već predstavio sa njegovim sjajnim albumom "Boy Meets World", tako da sam ubeđen da je većina vas verovatno zainteresovana da sazna još nešto više o ovom talentovanom izvođaču. Evo šta je ovaj momak iz Fresno-a, koji je uspeo da se pojavi na naslovnoj XXL-a (u pitanju je XXL Freshmen 10),  imao da kaže u intervjuu za magazin Jenesis.

Trenutno je u žiži tvoja naslovna u XXL-u.

O da, veoma.

Da li sada, kada si dobio takvu vrstu promocije, odlazak na turneje izgleda drugačije?

Osećam se isto. Ljudi me često ne prepoznaju. Obično budu u fazonu "Ooo, a ti si TAJ". Još uvek se odnose kao prema početniku, tako da nema razlike. Devojke su već druga stvar. Sa devojkama uvek bude "Jao, TO je Fashawn!"

Kako si se osećao nakon Jae Millz-ovih komentara (ko ne zna o čemu se radi može to saznati ovde)?

Iskreno, jebe mi se za Jae Millz-a. Nije to nešto što me je pogodilo. Da sam i ja sa Istočne obale, verovatno bih i ja bio besan, jer to je mesto gde je nastao Hip Hop, a njihovi izvođači nisu dobili mesto na naslovnoj. To je izgledalo kao pljuvanje u lice, ali je sa tim nemam nikakve veze. To je čisto XXL-ov izbor.

Da li si prijatelj sa nekim od ljudi koji su se pojavili na toj naslovnoj strani?

Ne baš. Svako od nas radi svoj posao, tako da je teško ostvariti neke čvrste veze. Jedino sam uspostavio odnos sa J Cole-om, sa kojim sam sarađivao. To se desilo spontano. Snimili smo materijal koji još uvek nije objavljen. Šta će dalje biti sa tim, iskreno ne znam.

Ti si sa Zapadne obale. Ice Cube je nedavno uputio ponižavajuće komentare na račun novih repera sa zapada. Jesi li upoznat sa tim?

Da bih ti odgovorio, reći ću "Yea Yea EE!" (imitirajući Ice Cube-a). To je Ice Cube. To što je rekao nije rekao lično za mene. On je legenda i ja ga poštujem. Cube je jedan od mojih najomiljenijih repera svih vremena.

Da li će Talib Kweli biti jedini gost na "Ode To Illmatic" kao što je to bio slučaj sa AZ-jem na originalnom Nas-ovom albumu?

Da, Talib je iz Brooklyn-a, isto kao i AZ (smeh). Zaista volim taj album, i ovo je moj način da mu odam poštovanje.

Na koji način si stvarao svoj debi album. Lično mislim da se retko sreće MC sa takvim stanjem svesti kakvu ti poseduješ?

Smešno je kada ljudi planiraju svoj prvi album, u fazonu "Hoću da to zvuči ovako." Ja jednostavno nisam znao kako bi to moglo izgledati sve dok nisam čuo Blu-ov "Below The Heavens", koji je zaista jedan kompletan album. Isprva sam objavio mixtape "One Shot One Kill" sa Terry-jem Urban-om i Mick-om Boogie-je, koji je imao veliki odjek. Nakon toga me je kontaktirao Exile, koji je bio u fazonu "Daj da čujemo kako bi zvučao na mojim matricama." Prvo sam mu poslao tri stvari, i rekao je "Hajde da uradimo EP". Posle još tri pesme, bilo je "Mogli bi da snimimo album". Taj album oslikava moj život, tako da sam sve na njemu rekao iz srca.

Kako si uopšte počeo da se baviš muzikom?

U vreme kada je objavljen "Nothin' But A G Thang" imao sam četiri godine i počeo sam da recitujem. Moj ujak je rekao da imam talenta. Nakon toga, jedno vreme sam i živeo kod njega, tako da sam u periodu od moje dvanaeste do osamnaeste godine, za svaki rođendan, dobijao nešto što je bilo vezano za muziku.

Kako si došao do imena Fashawn?

To potiče iz Rakim-ove pesme. Čuo sam kako izgovara "FASHION" i od tada je to moj nadimak.

Poznato je da voziš skejt, imaš i sponzorski ugovor sa Etnies-om. Ko su ti omiljeni skejteri?

Lično, počeo sam da vozim sa dvanaest godina, a omiljeni su mi Garcon Mosely, Paul Rodrigez, Josh Kalis i Stevie Williams.

Smatraš li sebe za nekog ko je "uspeo"?

Osećam se kao da sam "uspeo". Imam dvadesetjednu godinu, nemam stalan posao ali izdržavam porodicu baveći se muzikom. Ima još toliko stvari koje treba da postignem, ali i ono što sam uspeo do sada da uradim smatram vrednim.

Pozat si kao veoma iskren. Reci nam za kraj, ima li nešto što bi publika trebala da zna a da joj to nije poznato?

Znam da na albumu "Boy Meets World" zvučim kao da je sve super ali to je zapravo bio jedan od najgorih perioda u mom životu. Tada sam spavao na podu, gde sam iz najdubljeg očaja napisao pozitivne, životom nadahnute pesme. Držao sam se svojih snova i uspeo sam. Sada imam turneje širom sveta.


Intervju vodio: Quentin Cuff
Tekst originala Jenesis Magazine
Priredio: E-one
..................................................................................

Kad smo ga već spomenuli, ne bi bilo na odmet i da preslušamo mixtape "One Shot One Kill" objavljen 2008. godine.
 

Fashawn - "One Shot One Kill"

Нема коментара:

Постави коментар