Претражи овај блог

недеља, 4. јул 2010.

"Clin d'Oeil"

Izvinjavam se, malo sam se ulenjio, a i druge obaveze mi oduzimaju dosta vremena, pa sam proredio postove, ali potrudiću se da to ispravim. Preslušavao sam ovih dana neke "novije" stvari koje su mi promakle, a među njima su bili i Jazz Liberatorz. Lično, nikad čuo, ali sam se već na prvo slušanje sasvim prijatno iznenadio. Inače, iza naziva Jazz Liberatorz stoji francuski producentski trio u sastavu DJ Damage, Dusty i Madhiiz. Godine 2008. objavili su svoj debi album "Clin d'Oeil", koji je po njihovim rečima bio posveta "zlatnim godinama" Hip Hop-a. Ovo je nešto što mi se svidelo na prvo slušanje, stvar "When The Clock Ticks", "Take A Time" u saradnji sa Buckshot-om i "The Process" sa Apani B Fly. Topla preporuka, uživajte.


Jazz Liberatorz - "Clin d'Oeil"

Нема коментара:

Постави коментар