Претражи овај блог

недеља, 6. фебруар 2011.

"Sol Parables"

Evo polako krećemo da upoznajemo Baltimore-sku Hip-Hop scenu. Nakon Dirt Platoon-a tu je još jedan mladi izvođač pod imenom The Black Sunn. Koliko ja znam, The Black Sunn još uvek nema objavljen album (prema najavama to bi trebalo da se desi već ove godine) ali u svojoj diskografiji ima dva mixtape-a i dva EP-ja. Mi ćemo se ovoga puta upoznati sa poslednjim EP-jem "Sol Parables" objavljenim u februaru prošle godine. Kako sam umetnik ističe, Hip-Hop je zavoleo slušajući ploče koje je puštao njegov brat, dok je odlučujući uticaj na njegovo stvaralaštvo imao GZA-in album "Liquid Swords". Inače, The Black Sunn-ova karijera počinje praktično 2009. godine kada izlaze tri od ukupno četiri objavljena izdanja, od kojih je mixtape "GodSound" odigrao značajnu ulogu, donevši mu te iste godine titulu "Najboljeg novog umetnika" na Baltimore Crown Awards-u. Što se EP-ja "Sol Parables" tiče, na njemu se našlo devet numera na kojima, pored ostalih, možete čuti i produkciju Damu The Fudgemunk-a. Za početak poslušajte "Leave Luck To Heaven" i "Black Serenade".


The Black Sunn - "Sol Parables"

Нема коментара:

Постави коментар