Претражи овај блог

четвртак, 24. фебруар 2011.

"Cash Crop"

Za grupu Rascalz sam saznao sasvim slučajno, i to prateći svojevremeno Hip-Hop emisije na nemačkoj televiziji Viva. Tako sam negde 1997. godine i neleteo na spot za numeru "Dreaded Fist", koja je i ostala zaboravljena negde na VHS-u. Desetak godina kasnije tražeći navedeni singl, malo sam se informisao i saznao da je reč o triju iz Vancouver-a u sastavu Red1, Misfit i DJ Kemo koji postoji još od početka devedesetih godina i koji su do sada objavili tri albuma. Kao što sam već rekao prvo što sam čuo od njih bila je numera "Dreaded Fist", da bi nakon toga otkrio i album sa koga je i skinut pomenuti singl, a to je izdanje pod nazivom "Cash Crop" objavljeno 1997. godine. U suštini zaista sjajan album, koji vam ovom prilikom preporučujem za slušanje. Za početak, poslušajte numere "Northern Touch", "Blind Wid The Science" i "Soul Obligation".


Rascalz - "Cash Crop"


Da ne ostanem dužan, evo i već spomenutog singla "Dreaded Fist" na kome su se pored navedene numere našle još i "Clockwork" i "FitnRedi". Uživajte.


Rascalz - "Dreaded Fist"

Нема коментара:

Постави коментар