Претражи овај блог

среда, 4. август 2010.

"Mike Zoot Collection"

Da budem iskren, ovo nije moja kompilacija Mike Zoot-ovih stvari (sve zasluge idu Last Bref-u, ko god on bio), već sam je pronašao na netu što mi je u mnogome olakšalo stvar. Ja sam moju kompilaciju singlova počeo da pravim pre otprilike par meseci kada sam prvi put čuo stvar "Massive"  i još uvek je u fazi izrade, tako da ću je objaviti kad bude završena, a do tada uživajte u ovoj. O samom Mike Zoot-u generalno malo znam iako sam za njega prvi put čuo još na prvom "Lyricist Lounge" albumu iz '98. godine. Prema onome što sam mogao da iskopam prvo Zoot-ovo izdanje je svojevrstan "nenaslovljeni" EP iz 1997. godine, na kome se između ostalih stvari našla i već pomenuta "Massive", ali i "High Drama Part 3: The Search For 2" na kojoj se kao gost pojavio i Mos Def. Sve u svemu, u pitanju je veoma zanimljiv materijal, tako da ga preporučujem svim fanovima underground Hip Hop-a. Koga zanima, spisak pesama je sledeći: 1. See Me When I Get There, 2. Scene, 3. Massive, 4. Midnite Run, 5. Chessbumpin', 6. Oh Yeah (feat. F.T.), 7. Fat Chance, 8. High Drama (feat. Mos Def), 9. Live & Stink, 10. Love Changes, 11. Unfrontin' Funk Su'in, 12. All In My Own, 13. Service, 14. International Connects (feat. El Da Sensei), 15. Harry's Nite, 16. Spread Love (feat. Labba), 17. Urban Harvest, 18. Straight Service (feat. The Dutchmin), 19. All In My Own, 20. High Drama Part 3: The Search For 2 (feat. Star Orion, Kriminul & Mos Def).


Mike Zoot - "Mike Zoot Collection"

Нема коментара:

Постави коментар