Претражи овај блог

петак, 20. август 2010.

Pred put

Evo narode, družimo se već skoro devet meseci i nadam se da ste za to vreme uspeli da pronađete nešto zanimljivo na ovom blogu. Trudio sam se da ostanem veran Hip Hop kulturi u svakom njenom elementu i da svaki od njih promovišem u manjoj-većoj meri. Znam da sam u poslednje vreme malo proredio postove, ali bio sam poslovno dosta zauzet, pa bi mi to bilo neko opravdanje. Ono što je možda bitno da kažem je i to da ćete uskoro moje postove moći da vidite i na blogu "Olas Un Bekons Classic", gde sam na njihov poziv (pozdrav Janka-Man) postao jedan od autora. Što se "Keep It Real"-a tiče, malo mi je krivo što praktično, iako sam se trudio da blog pišem na srpskom, nemam nikakvih povratnih informacija, pre svega, od domaćih čitalaca (nadam se da ih uopšte ima). I ono najvažnije, odlazim na dvonedeljni odmor. Znači, nove postove očkujte tek sredinom septembra. Do tada, prijavite se za praćenje bloga, komentarišite, dajte predloge i sugestije, a sve u cilju unapređenja sadržaja ovog bloga. Do sledećeg viđenja, One love!!!

Нема коментара:

Постави коментар