Претражи овај блог

среда, 10. новембар 2010.

"Makin' Illa Noize"

Jebiga, uvek mi bude krivo kada nemam informacija o grupi/izvođaču ili albumu, koje bih vam dao kao šlagvort pre onoga glavnog, a to je, slušanje albuma. No nadam se, da mi nakon svega verujete na reč kada vam nešto predložim za slušanje. Ovoga puta u pitanju je, i meni lično malo poznata, grupa iz Chicago-a pod nazivom Tha Chamba, koju su činili Toxic, Chainsaw i DJ Riot One, i njihov jedini album pod nazivom "Makin Illa Noize" objavljen 1995. godine. Ono što sam mogao da pročitam na par mesta, bile su impresije ljudi, koji su njihov zvuk okarakterisali kao "mračan", poredeći ih sa ranim Mobb Deep-ovim izdanjima. Ja ne bih pravio nikakva poređenja, jer to je taj neki tipičan "hardcore" zvuk iz sredine devedesetih godina, ali bih vam preporučio da preslušate ovaj album. Upoznavanje možete početi, na primer, sa singlovima objavljenim sa njega, odnosno numerama "Sayahlilsumthin'" i "Hood Thang". Uživajte.


Tha Chamba - "Makin' Illa Noize"

Нема коментара:

Постави коментар