Претражи овај блог

среда, 10. фебруар 2010.

"Brooklyn Bullshit"

Za Joell Ortiz-a sam se zainteresovao čuvši njegovu stvar "Hip Hop". Nakon malo kopanja po netu, naleteo sam na njegov debi album "The Brick: Bodega Chronicles" iz 2007. godine koji mi se dopao već na prvo slušanje. Međutim, najintrigantnije mi je bilo to što dotični reper i ja slavimo rođendan istog dana, tj. 6. jula (takođe i 50 Cent), ali i još nešto, iako je imao ugovor sa Aftermath Entertainment-om, album je objavio za Koch Records koji se sada zove, pogađajte, E1 Entertainment. Shvatate šta hoću da kažem. Toliko o trivijalnostima.
Joell Ortiz je portorikanac iz Brooklyna, čiji je demo snimak naterao Dr. Dre-a da mu ponudi ugovor, što samo po sebi dosta govori. Takođe, član je i grupe Slaughterhouse zajedno sa Joe Budden-om, Royce Da 5'9''-om i Crooked I-em. U vezi sa albumom, moglo bi biti zanimljivo i to što je uspeo da okupi sjajnu ekipu gostiju, poput Big Daddy Kane-a, Immortal Technique-a, Ras Kass-a, The Alchemist-a i drugih. Nastavljač dinastije sjajnih Boriqua MC-jeva. Preslušajte 125 Pt.4 i obavezno kupite album.


Joell Ortiz - "The Brick: Bodega Chronicles"

Нема коментара:

Постави коментар