Претражи овај блог

уторак, 24. новембар 2009.

Intro

Pre otprilike trinaest, četrnaest godina nastao je fanzin istog naziva kao i ovaj blog, orjentisan na Hip Hop kulturu. Tada je sve izgledalo drugačije. Prevođeni su članci iz The Source-a i Vibe-a, tekst je kucan na pisaćoj mašini, slike lepljene a zatim sve to fotokopirano i povezivano. Pravi underground. Objavljena su "čak" dva broja fanzina "Keep It Real" u ukupnom tiražu od oko stotinjak primeraka. Nekoliko meseci posle drugog broja, kada je već bilo jasno da neće biti "treće sreće", desilo se to da mi je neki klinac došao na vrata, da me pita da l' je izašao novi broj jer bi hteo da ga kupi?! To je bila najveća satisfakcija za moj minuli rad.
Danas, prva zamisao vezana za ovaj blog mi je bila da ovo bude e-zine, elektronski naslednik orginalnog "Keep It Real"-a, ništa više od toga. Moj ventil, gde mogu sebi naći oduška i podsetiti se na "stare dane", pa kol'ko potraje.
P.S. Ako uspem da pronađem prvo orginalno izdanje potrudiću se da ga skeniram i objavim.

Нема коментара:

Постави коментар