Претражи овај блог

недеља, 17. јануар 2010.

"Brothas Unda Madness"

The B.U.M.S (Brothas Unda Madness) je duo iz Bay Area-e koji je snimio jedan album, "Life 'N' Tyme" iz 1995. godine, i prosto nestao sa scene. Grupu su činili: E-Vocalist i D-Wize, a karakterisali su ih pozitivan stav i jazzy produkcija, što ih je u neku ruku stavilo na istu talasnu dužinu sa Souls Of Mischief i The Pharcyde. Sto se samog stila tiče, primetan je veliki uticaj istočne obale, a mene lično, E-Vocalist glasom i stilom dosta podseća na AZ-ja.
Inače prva stvar koju sam čuo je bila "Take A Look Around" tako što sam na spot naleteo na tadašnjem trećem kanalu, ali nisam uspeo da ga snimim celog, tako da dugo godina nisam znao ko je bio u pitanju. Kasnije sam otkrio i preslušao ceo album, koji je zaista dobar i toplo bih ga preporučio svakome ko je iz nekih razloga propustio da ga čuje.
Inače od 2008. kružile su priče da se grupa ponovo aktivirala i da sprema novi album. Videćemo. Do tada uzivajte sa "Life 'N' Tyme".


The B.U.M.S - "Life 'N' Tyme"

Нема коментара:

Постави коментар