Претражи овај блог

петак, 8. јануар 2010.

Memory Lane?!

Eto, ponovo hodam stazom sećanja. Dok sam pisao prethodni post, setio sam se trenutka kad sam kupovao Mobb Deep-ov "Hell On Earth" na tezgama kod SKC-a. Pošto sam pročitao u The Source-u (na časovima u školi) o albumu, odmah posle škole sam otišao da ga potražim. Dolazim do SKC-a, a tamo, da ne veruješ, gruva "Extortion" sa Method Man-om. Kupljeno!
Koliko vas se seća čuvenih tezgi kod SKC-a, i kakva su vam bila iskustva sa kupovinom kod njih?
Lično, kupio sam gro (piratske) muzike kod istih, i to izdanja koja nisu mogla nigde drugde (u tadašnjoj "Jugoslaviji") da se nađu, a po veoma pristupačnim cenama (kvalitet?). Doduše postojalo je još par radnji koje su prodavale originalna izdanja, npr. "Music Hall" u City Passag-u (kod njih sam kupio par diskova, uglavnom sam pazario ploče) ali je to bilo u p.m skupo.
Gledano iz ove perspektive, samtram da su u tom, sjebanom vremenu u kome smo odrastali, pored Geta na radio politici i Talasa na Yu Radiju, tezge kod SKC-a imale važnu ulogu u muzičkom opismenjavanju mlade Hip Hop generacije Beograda.
Pitanje je postavljeno. Voleo bih da čujem vaše mišljenje. Ostavite poruku ili komentar.

1 коментар:

  1. Da nije bilo tezgica kod SKC-a ne znam u sta bismo se pretvorili! Isto vazi i za emisiju cetvrtkom uvece, trcao sam kuci da bih stigao na pocetak! Znas vec ono "...jer ja sam ratnik i ovo je Geto!" Tako kvalitetan sadrzaj nigde vise ne moze da se nadje, onda smo bili izolovani ali slobodni u glavi, danas je nazalost obrnuto! Peace!

    ОдговориИзбриши