Претражи овај блог

четвртак, 28. јануар 2010.

"Volite li i vi Hip Hop?"

Čitam ovih dana na nekom forumu topik "Kako ste se zaljubili u Hip Hop?". Otprilike, gomila ljudi je počela da sluša rep krajem devedesetih i početkom dvehiljaditih godina, što me je navelo da se zapitam, da li bih ja, da nisam počeo da ga slušam sredinom '92. godine, ikada slušao rep. Iz ove perspektive, čisto sumnjam u to. Kad malo bolje pogledam, ispada da skoro šest, sedam godina nisam kupio nijedan Hip Hop album, niti sam ih skidao sa neta da bih nešto posebno slušao. Uglavnom, sav moj kontakt sa Hip Hop kulturom u poslednjoj deceniji se svodio na obnavljanje muzičkog fonda, i to onih stvari koje sam imao samo na kasetama, stvari koje su me devedesetih interesovale a nisam mogao da pronađem, kao i kopanja dublje u underground. Da li to znači da sam izgubio veru u Hip Hop ili sam samo omatorio? Ne znam, ali sam nekako počeo da gubim interesovanje onda kada je rap postao komercijalno najzastupljeniji. Od ove mešavine Hip-Pop/R'n'B-ja što se danas vrti na TV-u mi se baca pegla. Možda je i najgora stvar u celoj ovoj priči (kojoj iskreno ne vidim neki smisao), što je većina ovih likova o kojima sam govorio na postovima, posle jednog ili par dobrih albuma, počela da snima totalna sranja. Pa onda i ovo http://everyoneloveshiphop.com/, 99% teška budalaština (osim ako niste zagriženi fan Lil Wayne-a). Ako je ovo danas sve što je ostalo od Hip Hop-a, onda ću biti "jedinikojinevolihiphop".  Ipak, nadu mi vraća mnogo drugih sajtova/blogova koji furaju zdrav Hip Hop, i gde se može naći dosta dobre nove muzike. Kao što sam već pisao na početku, ja sam ovaj blog koncipirao kao kompilaciju nekih stvari sa kojima sam ja, a mislim, i većina "starije" generacije počinjala da upoznaje Hip Hop kulturu.  Ipak, da ne bude baš da ništa nije valjalo nakon "Y2K", potrudiću se da okačim nešto i od uslovno rečeno novijih albuma koji su na mene ostavili pozitivan utisak. Takođe, pozivam i vas koji čitate ovaj blog da predložite šta bi to moglo biti zanimljivo da ljudi čuju, a čega nema na ovom blogu. Podelite sa nama svoje mišljenje, a sve u cilju unapređenja ovog bloga. Anketa se, kao i ovaj mesec, bliži kraju, i kako stvari trenutno stoje, glasali ste za novija izdanja. Eto, već sam vam prestavio B-Real-ov album, a uskoro očekujte i druga malo novija muzička izdanja i druge zanimljivosti, kao i nastavak podsećanja na "zlatne godine" Hip Hop-a.

Нема коментара:

Постави коментар