Претражи овај блог

понедељак, 21. јун 2010.

"Lethal Injection"

Ovo je nešto što sam vrteo prethodnih dana i što mi danas zvuči još jače nego pre petnaestak godina kada sam ga otprilike prvi put slušao. Četvrti po redu Ice Cube-ov album pod nazivom "Lethal Injection" objavljen je 1993. godine, koji kao i njegov prethodnik "The Predator" doživljava veliki komercijalni uspeh ali i podeljene kritike muzičke javnosti. Ipak, lično, ovo je jedan od onih albuma koje mogu da odslušam hiljadu puta od početka do kraja a da mi pri tome ne dosadi, što ga svrstava u najuži krug mojih rap favorita. Godine 2003., povodom desetogodišnjice objavljivanja, album "Lethal Injection" doživljava svoje reizdanje, koje u odnosu na original sadrži još četiri pesme, tačnije četiri remiksa. Za početak, podsetimo se drugog singla "You Know How We Do It". Uživajte.


Ice Cube - "Lethal Injection"

Нема коментара:

Постави коментар