Претражи овај блог

понедељак, 13. децембар 2010.

"Magic"

Pre par meseci, naleteo sam na besplatan EP "Return 2 Love" grupe Mystik Journeymen, objavljen ove godine, što je ujedno i njihovo prvo izdanje posle osmogodišnje pauze, koje bi trebalo da bude najava za album čiji će izlazak, nadam se, uslediti uskoro. Ipak, ovoga puta neću govoriti o ovom EP-ju, već ću se vratiti na ono sa čime sam ja upoznao Mystik Journeymen. Za one koji ne znaju, u pitanju je duo iz istočnog Oakland-a u sastavu BFAP (Sunspot Jonz) i PSC (Luckyiam) koji su praktično rodonačelnici danas poznate ekipe Living Legends. Karijeru su započeli 1992. godine i do danas su objavili devet albuma, a ja ću vam ovog puta predstaviti njihov poslednji, pod nazivom "Magic" objavljen 2002. godine. Ne sećam se tačno gde sam prvi put gledao (pretpostavljam na Viva Zwei, jer je Mystik Journeymen tada već bio poznat pre svega zbog mnogobrojnih nastupa širom Zapadne Evrope) spot za numeru "Jambalaya", koji i danas imam negde na VHS-u, i koji je ujedno i prvo što sam uopšte čuo od MJ, a koji oslikava njihov prepoznatljiv underground stil kome su ostali verni sve ove godine. Takođe, poslušajte još i numeru "SWEAT" na kojoj gostuju Murs i The Grouch.


Mystik Journeymen - "Magic"

Нема коментара:

Постави коментар