Претражи овај блог

среда, 15. децембар 2010.

"Best Of Brainsick"

Brainsick Enterprize (Brainsick Mob) ili jednostavno Brainsick je New York-ški duo u sastavu Jack The Ripper i Black-E-Starr, koji su debitovali 1996. godine na Mixmaster G Flexx-ovoj verziji Groupe Home-ovog singla "East New York Theory" na čijoj se B strani našla njihova numera "Stargazing", dok sam se ja sa njihovom muzikom upoznao preko singla "Time To Shine / Playin For Keeps" objavljenog godinu dana kasnije. Ovde moram da priznam da sam prvobitno planirao da vam predstavim pomenuti singl, ali nekako slučajno se desilo da sam u međuvremenu naleteo na Brainsick-ov album, ili bolje rečeno "Best Of" kompilaciju njihovih dosadašnjih izdanja, koja se pojavila pre nepunih godinu dan, tako da sam se na kraju ipak odlučio za nju. S' obzirom da grupa Brainsick nema objavljen studijski album, na ovoj kompilaciji našli su se svi njihovi singlovi, kao i EP "A D&D Project In Association With DJ Premier Vol. 3". Uživajte.


Brainsick - "Best Of Brainsick - Complete Works 1996-1998"

Нема коментара:

Постави коментар