Претражи овај блог

четвртак, 27. октобар 2011.

"Shades Of Reality"

Pošto mi ponestaje mesta na hard disku, ovih dana sam pravio malu "čistku" i tom prilikom naleteh na album "Shades Of Reality" Brooklyn-škog repera Access Immortal-a. Ne sećam se tačno kada sam skinuo ovaj album, ali nakon kratkog preslušavanja shvatio sam da je reč o sasvim solidnom izdanju, kome je mesto definitivno tu u mojoj muzičkoj kolekciji. Inače, "Shades Of Reality" je Access-ov zvanični debi album, iako je pre njega imao dva izdanja objavljena iste te 2005. godine kad i sam album. Na albumu se našlo sedamnaest numera (vidi kompletan spisak) na kojima su se kao gosti, između ostalih, pojavili Breez Evahflowin, Insight, Karniege i Smiley the Ghetto Child, dok su deo produkcije odradili pomenuti Insight, 7L i J-Zone. Za početak poslušajte numere "Born In The Ghetto", "The General" i "Get What You Deserve", ali i ostatak albuma, koji vam ovom prilikom toplo preporučujem. Uživajte.


Access Immortal – "Shades Of Reality"

Нема коментара:

Постави коментар