Претражи овај блог

четвртак, 12. јануар 2012.

"The Hierophant"

Ovo sam napisao početkom oktobra prošle godine, pa ću ovom prilikom citirati sebe:
"Pre neki dan sam sasvim slučajno naleteo na Casual-ov album "The Hierophant" iz juna ove godine, i mogu reći da sam zaista oduševljen kvalitetom istog, čime se, ...svrstao među najbolja izdanja objavljena 2011. Ovom prilikom obećavam da ću ga krajem godine postaviti za preuzimanje, pa ćete se i sami moći uveriti u to."
Evo, sa malim zakašnjenjem ispunjavam dato obećanje, a sve što sam gore naveo ostaje da važi. Reč je o zaista sjajnom albumu koji ne bi trebali propustiti da čujete. Za početak poslušajte numere "Mic Memorial", "Divine Dreams""Fiend For Hip Hop". Pošto Casual već neko vreme govori za sebe ga je "bog repa", obratite pažnju na stvar "Dua Ra" na drevnom egipatskom jeziku "metu neter", odnosno "rečima boga". Verovatno nećete razumeti ništa, baš kao ni ja, ali zvuči zanimljivo "...Nfr ib.a pf ink sS m imn-ra dwa-ra nb hrw". Da, ako ste u mogućnosti obavezno KUPITE ALBUM. Uživajte.


Casual - "The Hierophant"

Нема коментара:

Постави коментар