Претражи овај блог

четвртак, 2. фебруар 2012.

"This Moment In Time"

Naleteh na ovo pre par dana, i evo, do danas je praktično na replay-u. Reč je o albumu "This Moment In Time" repera pod imenom Dominik Omega. Lično, ovo je prvi put da čujem za njega, ali sam siguran da ćemo svi u budućnosti itekako čuti za Dominik-a. Zašto sam ubeđen u to? Pa zato što je ovo sigurno jedno od boljih izdanja iz prošle godine, koje je nezasluženo prošlo totalno nezapaženo. Ali tu sam ja da ispravim tu nepravdu. I evo, danas vam predstavljam upravo to, Omega-im debi album. Koliko sam uspeo da saznam, Dominik Omega je poreklom iz St. Louis-a u Missouri-ju, da bi kasnije, napustivši kuću sa 14 godina, jedno vreme živeo u Boston-u u Massachusetts-u a potom i u Long Beach-u u California-ji, tako da sa sobom nosi različite uticaje, koje je sjajno iskoristio na ovom albumu. Moram da pomenem i to da je pre ovog izdanja Omega 2010. godine objavio EP "Missing Piece" koji je takođe veoma kvalitetan a koji ću vam predstaviti nekom drugom prilikom. Što se albuma "This Moment In Time" tiče, objavljen je za AR Classics Records, i na njemu se našlo tačno trinaest numera, od kojih vam za početak preporučujem "Holding It Down", "One Of The Greatest" i "Back Up" . Takođe, ako ste u mogućnosti KUPITE ALBUM i tako podržite izvođača. Uživajte.


Dominik Omega - "This Moment In Time"

1 коментар: