Претражи овај блог

четвртак, 17. мај 2012.

"The Rain Is Gone / All Hands"

Nedavno sam naleteo na ovaj singl, i baš pre jedno dve nedelje sam ga komentarisao sa mojim prijateljem, kada sam spomenuo da sam bio ubeđen da je reč o Hevoc-u iz Mobb Deep-a, koliko produkcijski, ali pre svega, tzv. "delivery"-jem, ovaj čovek podseća na njega. Ispostavilo se da je u pitanju kanadski producent/MC Frankie Ano poznatiji kao Frank Fallico, ili jednostavno Frankenstein. Svoj muzički debi imao je 1995. godine singlom "Frankenstein's Pain / Peace And Quiet", da bi godinu dana kasnije objavio još dva izdanja, i to: What Does It All Mean / The Pain (Remix), a zatim i "The Rain Is Gone / All Hands" s' koji ćemo se danas upoznati. Inače, ovaj poslednji je bio najava za album, koji je, bar prema informaciji na omotu singla, trebao da se zove "The Agony And The Ecstasy", međutim, ne znam šta se desilo sa njim, odnosno, godinu dana kasnije je objavljen EP "UV" na kome se našla istoimena numera, kao i veči deo ranije objavljenih singlova, tako da pretpostavljam da je to to. Iste te godine, objavljen je i "white label" album "Live From New York Remix Album", ali to izdanje još uvek nisam imao prilike da čujem.
No, da se vratimo na temu. Kao što sam rekao, na prvo slušanje "The Rain Is Gone" me veoma podsetio na Hevoc-a, pa odatle i moje iznenađenje na kraju kada sam skapirao da je Frankenstein ustvari belac iz Toronto-a. S' toga, ako ste ljubitelj njujorkškog zvuka iz sredine devedesetih, obavezno poslušajte ovo izdanje.


Frankenstein - "The Rain Is Gone / All Hands"


I za kraj ovog posta, među komentarima na Tube-u naiđoh i na ovaj od Frankenstein-a lično, te se nadam da ćemo uskoro imati priliku da čujemo nešto novo iz njegove produkcije.

Нема коментара:

Постави коментар