Претражи овај блог

четвртак, 14. октобар 2010.

"Radio Fusion Radio"

Hmm, šta reći o ovome? Lično, ono s' čime sam ja upoznao College Boyz je numera "Victim Of The Ghetto", koju sam čuo, negde otprilike '96. godine, dok sam album preslušao tek pre par godina. Inače, o grupi znam tek onoliko koliko može da se pročita na netu, ali evo, daću opšte podatke. Grupa College Boyz je prvobitno egzistirala pod nazivom RMG u vreme dok se još nisu bili preselili iz Houston-a u Los Angeles, i činili su je R.O.M, Squeak, Humphry i DJ Cue. 1992. godine, objavljuju debi album pod nazivom "Radio Fusion Radio" sa kog su izbačena tri singla "Hollywood Paradox", "Humpin" i već pomenuti "Victim Of The Ghetto" (ako neko ima ovaj singl, bio bih mu zahvalan da ga okači na net). Sam album je osrednji, ali sa ove vremenske distance, zanimljiv za slušanje.


College Boyz - "Radio Fusion Radio"

Нема коментара:

Постави коментар