Претражи овај блог

уторак, 18. јануар 2011.

"Hustlin' / Broken Language"

Tamo negde devedesetih, kad sam bio mlađi, svoj muzički ukus gradio sam na onome što je promovisao magazin The Source. I kao i u mnogim slučajevima do sada, prvi dodir sa nekim od muzičkih izdanja imao sam upravo preko onoga što je o njemu pisalo. Takva je stvar i sa Smoothe Da Hustler-ovim singlom "Hustlin' / Broken Language" iz 1995. godine, skinutom sa sjajnog albuma "Once Upon A Time In America". Moram ovde da kažem da sam razmišljao da na ovom postu okačim album, koji iako pomalo zaboravljen ipak može da se pronađe na netu, dok je ovaj singl, sa kojim sam se ja praktično upoznao sa Smoothe Da Hustler-ovom muzikom, već nešto ređa pojava, pa je izbor ipak pao na njega. Da skratim, u pitanju veoma dobro izdanje na kome su se našle numere "Hustlin'" i "Broken Language" na kojoj se kao gost pojavio Smoothe Da Hustler-ov mlađi brat, i nezaobilazni muzički partner, Trigger Tha Gambler, kao i stvar "The Love Of Money". Ako ste kojim slučajem propustili da preslušate ovo izdanje, ovom prilikom vam toplo preporučujem da to uradite.


Smoothe Da Hustler - "Hustlin' / Broken Language"

Нема коментара:

Постави коментар