Претражи овај блог

понедељак, 19. септембар 2011.

"Beats Rhymes & Life The Travels Of A Tribe Called Quest"

Ok narode, znam da rizikujem da mi obrišu blog, ali ovo je jače od mene. Neki su verovatno već ugrabili priliku da pogledaju film kada je negde početkom juna, ispravite me ako grešim, prvi put "procureo" na netu. Reč je o zaista fenomenalnom dokumentarcu o legendarnoj grupi A Tribe Called Quest. Film je premijerno prikazan ove godine na Sundance festivalu, a mislim da je skoro počeo i da se emituje u bioskopima širom Sjedinjenih Država. Ko želi da sazna nešto više o filmu, neka poseti zvanični sajt projekta, a ja bih vas samo još jednom pozvao da budete brzi (linkovi se brišu brzinom svetlosti) i iskoristite priliku da pogledate ovaj film [trailer].
Lično, gledajući ga, bio je to doživljaj nečega višeg od same priče o ATCQ-u. Nešto što me je podsetilo i na moje odrastanje uz Hip-Hop, pogotovo, videćete već, priča o tzv. pause tapes, koje je pravio Q-Tip, a znam od ranije da je to isto radio i Ad Rock iz Beastie Boys-a, i verovatno mnogi drugi, dok sam ja bio ubeđen da sam ja bio jedini ludak koji se time bavio. Sam film će vas provesti kroz mnoštvo pomešanih emocija, sukoba i ličnih borbi, do spoznaje onoga što je stvorilo "Tribe", pa sve do onoga što je uticalo da se grupa rasturi. Samo još da dodam, da je u pitanju screener izdanje u avi formatu, pa ko voli... Uživajte.


"Beats Rhymes & Life The Travels Of A Tribe Called Quest"

Нема коментара:

Постави коментар