Претражи овај блог

среда, 7. април 2010.

Nas najavljuje "Illmatic 2"

Spominjući Nas-ov debi album, sada već legendarni "Illmatic", rekao sam, da citiram sebe: "možda i najbolji album svih vremena". E sad, pošto sam ovu vest čuo 1. aprila, uzeo sam je sa izvesnom dozom rezerve (mislim, da ne ispadnem baš glup u javnosti), ali pošto vidim da se o tome uveliko priča, reko' da vas ipak obavestim.


Kako su neki preneli, Nas je prilikom gostovanja kod čuvenog Tim-a Westwood-a na Radio One Rap Show-u izjavio:

"To je nasleđe. Na sceni sam već dvadeset godina i mislim da sam zaokružio jedan ciklus. Očekivanja, muzika, razvod. [...] Samo želim da New York vratim na mesto koje mu pripada."

Dalje govori:

"Snimili smo, otprilike, jedno šest, sedam pesama, i stvarno sam zadovoljan kao to zvuči. Nisam osetio ovako uzbuđenje još od albuma "Stillmatic". [...] Ako hoćemo da se vratimo, moramo napraviti snažan povratak. Otkako smo se preselili u Atlanta-u izgleda kao da smo zaboravili odakle potičemo. Zbog toga smo se ja i Jungle ali i cela Bravehearts ekipa vratili u Queensbridge. Osećam se kao da je ponovo 1994."

Kako stvari sada stoje, a što sam uspeo da saznam, na albumu će se naći petnaestak pesama a kao datum objavljivanja naveden je 2. avgust ove godine. Do tada, "One Love".

Нема коментара:

Постави коментар