Претражи овај блог

уторак, 6. април 2010.

"One Be Lo Interview"

One Be Lo je bivši član dua Binary Star (zajedno sa Senim Silla-om), Hip Hop umetnik i aktivista iz Pontiac Michigan-a. Nakon dve godine provedene u grupi, 2002. objavljuje svoj solo album "F.E.T.U.S" (For Everybody That UnderStands). Njegov stil karakterišu inteligentni i socijalno odgovorni tekstovi i muzika koja mu je omogućila nastupe sa Wu Tang Clan-om, KRS One-om, Lupe Fiasco-m i drugima. Trenutno promoviše svoj četvrti album "B.A.B.Y" (Being A Black Youth) koji bi uskoro trebao da se nađe u prodaji.

Objasni nam, otkud One Be Lo?

One Be Lo je ime koje sam oduvek koristio ali nisam nameravao da mi bude umetničko ime. Ipak, na kraju je došlo do toga da sam morao da promenim svoj prvobitni pseudonim One Man Army u One Be Lo jer postoji i Punk grupa istog imena, a ni ja ni moja tadašnja izdavačka kuća nismo želeli da dođe do bilo kakvih pravnih sporova.

Kako bi nam opisao tvoj zvuk?

Moj zvuk je univerzijalan. Moje reči su glas naroda.

Reci nam nešto više o albumu "B.A.B.Y"

Po mom mišljenju ovo je moj najbolji album do sada. Nestrpljiv sam da vidim kako će ljudi reagovati. Na ovom albumu sam okupio gostujuće izvođače, koje sam ja kao fan, a ne da bih poboljšao prodaju , želeo da imam na albumu. Tako, na istoj pesmi imam Nas-a i Mobb Deep što je prava poslastica za uši. Takođe Freeway, Phonte, Devin The Dude, Guilty Simpson, Jean Grae koji su se pojavili na albumu su totalno "pokidali".

Prošlo je skoro tri godine od tvog prethodnog albuma. Zbog čega tolika pauza?

Nakon albuma R.E.B.I.R.T.H jednostavno sam želeo da se sklonim sa strane, zamemarim nebitne stvari i da pravim muziku na sopstveni način. Želeo sam da budem sam svoj gazda i da sam sebi postavljam rokove. Jednostavno, da potpuno rasterećen stvaram muziku. Dok sam radio za Fat Beats bilo je određenih nesuglasica između mene i ljudi iz izdavačke kuće što je na kraju rezultovalo razlazom. Na kraju, moj novi album je i plod tog rada bez opterećenja kao i saradnje sa ljudima sa kojima sam želeo da sarađujem.

Da li su neke od pesama poput "Destiny", "BEEF", "Me & You", "Still Here" i "Slingshot", koje su se prošle godine pojavile na tvom MySpace-u svoje mesto pronašle na albumu "B.A.B.Y"?

Ne, nijedna (smeh). Upravo to je još jedna stvar koju sam radio prethodne tri godine. Trenutno imam šezdeset pesama u "šteku", tako da se uskoro mogu očekivati besplatni albumi, EP-jevi, mixtape-ovi i dr.

Šta je uticalo na to da Binary Star prestane da postoji?

To je ostalo iza nas. Evo, upravo sada dok razgovaramo ja sam u studiju i radim na muzici za novi album Binary Star-a "Light Years Apart" (prvo izdanje nakon njihovog poslednjeg albuma "Masters Of The Universe" iz 2000. godine). Prošlo je određeno vreme i ponovo su se stvorili uslovi za zajednički rad, tako da je sada pravi momenat za novi projekat, što znači da se Binary Star ponovo vratio u igru, ali obojica i dalje ostajemo solo umetnici.


Možda je prerano za ovo pitanje, ali planiraš li nešto novo nakon albuma "B.A.B.Y"?

Pa, da. Kao što sam već rekao, imam dosta snimljenog sopstvenog materijala a tu su i projekti sa Binary Star i Black Milk. Takođe, radim i na projektu sa Zumbi-jem iz Zion I-ja, zatim neke instrumentalne albume itd. Šta će od toga prvo izaći, ostaje da se vidi. Lično, trenutno želim da vidim kakve domete ću uspeti da ostvarim sa albumom "B.A.B.Y". Takođe, siguran sam da neće proći tri ili četiri godine do novog izdanja. Postoji i nešto što radim van muzičke svere ali o tome ćete biti obavešteni kad za to dođe vreme.

Postoji li šansa da te uskoro čujemo zajedno sa Elzhi-jem, The Last Empirior-om i Planet Asia-om?

Sve je moguće. Rad sa različitim izvođačima je dobar put da se dopre do šire publike. Verovatno ću početi saradnju sa većim brojem različitih MC-jeva, što bi trebalo da podigne nivo mojih pesama na jedan viši nivo.

Pomenuo si širenje kruga slušalaca, težiš li ka tome?

Naravno, kao što sam rekao saradnja sa različitim izvođačima je dobra iz najmanje dva razloga: prvo, sa umetničke i poslovne strane, i drugo, zbog uspostavljanja nekog zdravog međusobnog odnosa. Upravo ovo drugo sam postigao sa novim albumom.

 Sa kim bi najviše voleo da sarađuješ?

Što se MC-jeva tiče sa Nas-om, a što se tiče produkcije sa DJ Premier-om.

Priredio: E-one

Нема коментара:

Постави коментар