Претражи овај блог

понедељак, 19. април 2010.

"World Ultimate"

Sećam se, bio sam otprilike prvi, drugi razred srednje kad sam od drugara dobio video kasetu sa gomilom različitih rap spotova, među kojima je bio i spot za pesmu "Mix Tapes" grupe The Nonce, koju sam veoma brzo zgotivio (jednostavno, objašnjava neke stvari "Money, really wasn't part of the rap/Paid, was havin people start to clap"), međutim sam album sam preslušao mnogo godina kasnije. Inače, The Nonce su bili Los Angeles-ki duo u sastavu Nouka Basetype i Yousef Afloat (R.I.P). Karijeru su započeli 1992. godine singlom “The Picnic Song”, da bi 1995. godine objavili svoj debi album "World Ultimate". Za nešto malo manje od mesec dana, tačnije 21. maja ove godine, navršiće se tačno deset godina od smrti Yousef-a Afloat-a, tako da ovaj post posvećujem njemu u znak sećanja. Uživajte uz "World Ultimate".


The Nonce - "World Ultimate"

Нема коментара:

Постави коментар